28 Ocak 2013 Pazartesi

My Config v2 Dehşet CFG !

My Config’in Özellikleri

#Rate Ayarlarını sabit bırakmadım çünkü sabit bence kötü
mermi ordan oraya gidiyor biraz uğraştırdı ama
kafaya kadar gidip ordan sonrasında sekmiyor mermi ex interp ideal
(rate ayarlarına göre)
#Görüntü HD
#Ses İdeal

#F1 Ct de m4a1 imha kiti bomba çelik yelek filan vermekte T de
iseak47 çelik yelek bomba vermekte
#F2 CT-T Sniper deagle bomba çelik yelek koydum
#F3 T için galil çelik yelek bomba koydum CT içinse famas
çelikyelek bomba imha kiti koydum
#ALT tuşunda sessiz bomba çözme var yani bombanın üstüne gidip
alt tuşuna bastığınızda elinize
bıçak gelicek ve ses çıkmıycaktır…
#Mouse 3 e sniper oynayanlar için hızlı sniper ve silah arasında
geçiş yapabilmesi için bir kod var
Yani eğer mouse 3 le ateş ederseniz elimize hızlı bir şekilde
silah gelip sniper a geri geçicektir.

Yenilikler:

#Silah ateş edince cross kırmızı olur (Ateş Ederken Sürekli renk
değiştirmez kırmızıda sabit kalır)
Not:Cross sürekli kırmızı kalmaz şarjor silah
değiştirdiğimizde veya mouse 2 ye bastığımızda siyah olur
#F4 Deagle Bomba flash çelik yelek kask koydum

###Deagle oynamayı sevenler için deagle üzerine bir config yazdım
fakat sunucuya bağlanmadan önce açılması gerekiyor…
Örn: mesela bir sunucuya bağlanıcaz önce exec deagle.cfg
yazıyoruz ondan sonra sunucuya bağlanıyoruz

Deagle Config Özellikleri:

#Görüntüyü bulanık yaptım (fazla değil) bilirsiniz deagle
oynayanlar için tek kurşun bile önemlidir
player modelleri hariç etraf görüntüsünü bulanık yaptım
#ve myconfig in diğer özellikleride mevcut içinde

Not:Deagle config içindedir.



http://www.roosle.com/WC8XYAX9TAWH/myv2.rar.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder